Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



Hirdetés
SKEQRCODE
A 10 legújabb tag

#30001 PéGé
#29963 mcmeszi68
#29871 bettyna866
#29565 Joozsef
#29512 Lini90
#29464 Windy02
#29416 Zoli58
#29298 Katka05
#29048 ivimi
Jelenleg nincs aktív szavazás
Korábbi szavazások

Jelenleg 59 felhasználó olvas minket

Hirdetés
UNION
UR-170x5
UNION-1
Kar2

Suzuki BoosterJet motor – lendületben az utakon



Megszokott megbízhatóság, rendkívüli dinamizmus: a BoosterJet Önt is meggyőzi!

Dinamizmus a vezetési élményért

A közvetlen üzemanyag-befecskendezésnek köszönhetően a BoosterJet a lehető leghatékonyabban hasznosítja az energiát – így a magasabb nyomaték a szívómotoroknál dinamikusabb vezetési élményt nyújt. Ráadásul mind az üzemanyag-fogyasztása, mind pedig a széndioxid-kibocsátása kedvezőbb, mint a szívómotoroké.*

Minőségi anyagfelhasználás

Bár a turbómotor-technológia már 10 éve megjelent a piacon, a BoosterJet motor gyártásánál a Suzuki nagyobb szilárdságú és jobb minőségű anyagokat használ. Ennek köszönhetően a BoosterJet motor magasabb szintet, megbízhatóan magas minőséget képvisel a turbómotorok piacán. Néhány szabály betartásával, odafigyeléssel a BoosterJet motor élettartama közel azonos lehet a szívómotoréval.

 

Két változatban, az Ön igényeire szabva

A BoosterJet motor – bizonyos modelleknél – már két változatban is elérhető.

Az 1,0 literes BoosterJet motor kis lökettérfogata ellenére is magasabb teljesítményt és forgatónyomatékot ad le, mint egy nála nagyobb szívómotoros blokk, de az üzemanyag-fogyasztása jóval alacsonyabb.

Az 1,4 literes BoosterJet motor lenyűgöző erővel bír: azonnali gyorsulást és lendületes autózást nyújt minden terepen – akár meredek emelkedőn is.

Felkeltettük kíváncsiságát?

További információ: http://sx4scross.hu/#teljesitmeny

 

*A BoosterJet motorok fogyasztási és kibocsátási adatai modelltől függően eltérőek.
Suzuki SX4 S-Cross BoosterJet motorral - üzemanyag-fogyasztás: 4,6-6,7 l/100 km, CO2-kibocsátás vegyes használat mellett: 113-128 g/km.

Forrás:  © Magyar Suzuki Zrt., 2017.

 


2017. október 15. 07:52 
 
Név:  Vendég
Hozzászólás:
Nincs jogosultság a hozzászóláshoz.
A név mező kitöltése kötelező

#ID8906

 Név:
 medvebarna
Dátum: 2017. október 31. 21:10 
A cikk alábbi mondata kissé elgondolkodtatott: "Néhány szabály betartásával, kis odafigyeléssel a BootsterJet élettartama k ö z e l azonos lehet a szivómotoréval" És ha a szivómotornál is betartunk néhány szabályt és odafigyelünk rá....????
Ezenkivül a start-stop rendszer hosszutávu hatásairól nemigen van még tapasztalatunk....a gyártók is mélyen hallgatnak (a Suzuki is)
» Válasz erre
  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub