Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



Hirdetés
SKEQRCODE
A 10 legújabb tag

#30001 PéGé
#29963 mcmeszi68
#29871 bettyna866
#29565 Joozsef
#29512 Lini90
#29464 Windy02
#29416 Zoli58
#29298 Katka05
#29048 ivimi
Jelenleg nincs aktív szavazás
Korábbi szavazások

Jelenleg 64 felhasználó olvas minket

Hirdetés
UNION
UR-170x5
UNION-1
Kar2

A különbség a kis dolgokban rejlik



A különbség a kis dolgokban rejlik: ez a központi témája a Suzuki új európai online kampányának, ami pontosan fejezi ki a Suzuki filozófiáját, hiszen a kisautók tényleg számítanak!
A kiskocsik vezető nemzetközi gyártója bízik benne, hogy a „webkettes” generáció kreativitása is beindul a kampányban.

 

 

A Suzuki új elemmel, egy közösségi hálózatokra épített kampánnyal bővíti kommunikációs stratégiáját. Ebben szerepel egy videóverseny a YouTube-on, ami a japánok szakértelmét hangsúlyozza a kisautók terén. A verseny 2010. február 12-én kezdődik, s ezen a linken lehet elérni: www.youtube.com/suzuki. Az online videó úttörőit, filmkészítőket és az összes felhasználót szívesen látják a versenyben, hogy elkészítsék és feltöltsék saját, egyedi kisfilmjüket A különbség a kis dolgokban rejlik témakörben 2010. március 19-ig. Ebben a periódusban a legjobb videót minden héten egy iPod nanóval díjazzák.*

A verseny a második szakaszában, 2010. március 19-e és április 1-e között a felhasználók szavaznak majd a végső nyertesre. A legjobb kisfilmes jutalma a Suzuki stílusos is takarékos városi autója, egy Suzuki Alto.

Hosszú távon a kampány a www.small-things.eu oldalon érhető el. Ezen az oldalon szakírók, bloggerek, hírességek lépnek fel a márka nagyköveteiként, és szólnak hozzá az összes olyan témához, ami véleményük szerint összecseng A különbség a kis dolgokban rejlik gondolattal. A nagykövetek történetei szövegekből, illusztrációkból, képekből és videókból épülnek fel, s egy szerteágazó, vizuálisan vonzó blog posztjaiként jelennek meg. A kampány saját Facebook, Twitter és Flickr ID-kkel támogatja a projekt honlapját. Ezenfelül a nagykövetek saját közösségi médiahálózatukon is terjesztik az eszmét. „Ebben a fázisban kifejezetten az egyes szerzők és a weben kampányoló hírességek saját közösségi networkjeire számítunk – magyarázza Stefan Gundelach, az európai marketing helyettes vezetője. – A márkanagykövetekkel és a többi webkettes tevékenységgel az a célunk, hogy növeljük a Suzuki márkaismertségét, és hangsúlyozzuk azt a tényt, hogy a Suzuki már évtizedek óta a kisautók egyik legsikeresebb gyártója.”

*Az iPod az Apple Inc. USA-ban és más országokban bejegyzett márkaneve.

Suzuki International Europe GmbH
European Marketing Center


2010. február 19. 21:34 
 
Név:  Vendég
Hozzászólás:
Nincs jogosultság a hozzászóláshoz.
A név mező kitöltése kötelező

#ID17672

 Név:
 
Dátum: 2024. december 10. 09:52 
» Válasz erre
#ID6736

 Név:
 
Dátum: 2010. február 22. 06:54 
Hello!
Tettem fel videot: http://www.youtube.com/watch?v=gg0OGASjRvQ

és

http://www.youtube.com/watch?v=zjIm4Mu1jh0
» Válasz erre
  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub