Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



Hirdetés
SKEQRCODE
A 10 legújabb tag

#29871 bettyna866
#29565 Joozsef
#29512 Lini90
#29464 Windy02
#26999 deddy
#29442 Norbi082
#29416 Zoli58
#8062 tazooboy
Jelenleg nincs aktív szavazás
Korábbi szavazások

Jelenleg 33 felhasználó olvas minket

Hirdetés
UNION
UR-170x5
UNION-1

Szombathely, Veszprém és a Budapest Rally - Beszámoló



A nagyon rosszul sikerült Kassa Rally után murvás versenyek jöttek. Névszerint Szombathely és Veszprém. Mindkét helyszín egyéni pályákkal rendelkezik. Majd következett a Budapest Rally, az évad legrangosabb versenye, egyben Európa kupa futam is.
 
Míg Szombathelyen nagyon hosszú egyenesek és a végén általában derékszögű kanyarok vannak addig Veszprémben igazi autógyilkos dobálós sziklás pályák vannak. Mindkét helyszín más és más vezetési stílust kíván Szombathelyen koncentrálni kell a féktávokra és a nagy sebességű kis ívű kanyarokra, Veszprémben pedig egy biztonságos és gyors autózás szükséges, mindamellett vigyázni kell az autóra is. Veszprémben található a leghosszabb gyorsasági is melyik 25 km.

A sok karosszéria munka sok időnket elvette és nem sok időnk volt tesztelni Attila, pedig még ezzel az autóval nem ment murván. Így hát nem sok eséllyel indultunk Szombathlyre. Itt viszont volt egy hivatalos teszt és itt tudtunk menni pár kilométert az autóval. Szerencsénkre itt jött ki egy komoly probléma is, mely a versenyen végzetes lett volna, mégpedig hogy letörtek a váltóbakot tartó csavarok. A szervizeseink viszont nagyon jó munkát végezve ( Pistike, Csabi, és Sógor ) pik-pak elhárították a hibát és másnap hibátlan autóval tudtunk rajthoz állni.

Az autóval mindenrendben volt jól működött, de mi nem igazán. Hiányzott a murván való tréningezés és az márkatársainktól jócskán kaptunk. Nem sikerült felvenni a lépést velük és nem s volt esély a dobogós helyek valamelyikének megszerzésére. A versenyt a 4. helyen végeztük kissé csalódottan vártuk a Veszprém Rallyit.


A Veszprém Rally az egyik legnehezebb verseny az idényben, nem tudni kiszámítani hogy ki nyer, hiszen itt bármi megtörténhet. A pályák kiszámíthatatlan meglepetéseket okoznak és nagyon igénybe veszik az autók futóművét és váltóját.

Erre a versenyre kicsit jobban felkészülve érkeztünk, viszont volt az autóval egy kis gond, mégpedig hogy nem ment 3000 fordulat alatt . Nem gyorsult és nem találtuk a hibát. Már - már úgy tűnt, hogy csak a tisztes helytállás marad és nem lesz eredmény, de a verseny előtti éjjel egy a gyárból érkezett tipp felhasználásával sikerült megjavítani az autót. Nagyon örültünk és nagy önbizalommal ugrottunk neki a versenynek. A pályák olyanok voltak amire számítottunk. Előző este esett az eső és felázott a gumiink, pedig olyanok voltak, melyek tökéletesek voltak erre az útminőségre. Az első három gyorson a 3. helyen álltunk és a nap végén, már nagy előnnyel felléptünk a dobogó 2. fokára. A pontvadászatban sikerült 8 pontot begyűjteni, ami azt jelentette hogy megerősítettük a bajnokságban a .3. helyünket. Ezennel lezárultak a murvás versenyek, és következik a hátralevő immáron aszfaltos rallyk. A Budapest, Mecsek és Tokaj.


A Budapest Rally az évad legrangosabb versenye és egyben Európa kupa futam is. A verseny a pesti rakparton indul egy prológgal és utána a Salgó pályák következnek, végül a Hungaroringen és környékén robogunk végig.

A prológot elszúrtuk, mert egy helyen tolatni kellett, de nem estünk kétségbe, mert nem számít bele a versenybe. Az első napon, viszont ismételten jól szerepeltünk, hiszen ismét a második helyen zártuk a napot. Megközelítettük az első helyezettet olyannyira hogy a második nap még be is hozhattuk volna. Nagy izgalmak közepette vágtunk neki a napnak hiszen még soha nem nyertünk Ignis kupát és most meg volt a lehetősége. Vasárnap pedig két gyors volt de nem sikerült beérni az első helyezettet és végül alig 10 másodperccel lemaradva másodikak lettünk.

A versenyt egybe nézve az első helyet én vesztettem el, mert nem igazán álltam a helyzet magaslatán az első 2 gyorson és sokszor kellett Attilának fejből mennie nem találtam magamra a gyorson és sokszor rontottam az itinerben L . Ez annak volt köszönhető hogy Attila nélkülem járta be a pályát és szinte nélkülem írta meg az itinert ezért nem találtam le rajta. Az távolmaradásom meg a munkának volt köszönhető, nem mehettem el a pályabejárásra.

A második hely jó volt arra hogy még jobban elhúzzunk a negyediktől és reményre adott okot hogy még másodikak legyünk. Következő megálló a Mecsek, mely azért nehéz mert nagyon tempós és gyors pályái vannak. Nem hanyagolható el az sem hogy a Ranga Lacikáék ( második helyezett a bajnokságban ) Pécsen laknak és nekik ez hazai pálya.



Szekeres Zoltán - Ignis Klub


2005. október 07. 15:01 
 
Név:  Vendég
Hozzászólás:
Nincs jogosultság a hozzászóláshoz.
A név mező kitöltése kötelező

  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub